Niestety, przychylę się do zdania krienaia. Z całym szacunkiem, Turgon, A-dur w pierwszej pozycji łapie się po miesiącu grania, a po trzech miesiącach przykładnego treningu powinien się składać z samych czystych dźwięków. Radziłbym napełnić się pokorą... Jak na razie... Nie ma się czym chwalić... Więc również, na Twoim miejscu, przystopowałbym z dawaniem rad jakimkolwiek muzykom, jeśli nie jesteś pewien, że są od Ciebie gorsi...
Gitarą zajmuję się zdecydowanie krócej niż krienai, ale sprzęt to ostatnie, co mnie obchodzi... Gitara może być, tak jak mówi, przymulona, ale grunt w tym, byś to Ty wydobył z niej odpowiednie brzmienie. Słyszałem pewną anegdotkę o panu, który sterczał nad wieloma młodzieńcami wyposażonymi w Yamahy, Admiry i Takamine najlepszych jakości, a on miał jakąś tandetną gitarkę zawieszoną na sznureczku. Kwestia w tym, że ten pan to Jorge Morel(nazwiska pewien nie jestem - rzecz na pewno działa się w Krzyżowej na lekcji mistrza, a wydarzenie opisał mi obserwator)... Warto wspomnieć o niesamowitym dźwięku gitary Tommy'ego Emmanuela. Tylko, że jest ona kiepskiej jakości, ma pęknięte pudło i zdezelowane progi... Znów mała sugestia... Jakby to ująć: przyćmiłeś swą grą dźwięk gitary... I tak tę opinię zostawię.
A AC/DC w ogóle nie znam. Serio mówię. Słyszałem, że grają trzy akordy na krzyż i to mi starczy za rekomendację.
Bartolomeus: Gitara jest naprawdę piękna. Marzy mi się taki model i pewnie zwrócę się do któregoś z lutników o wykonanie takiej gitarki... Wolę mieć full servis, gdy się coś zepsuje, a mam świadomość, że jest ona jedna jedyna
Dałbyś nam próbki dźwiękowe? Jeszcze jedno takie pytanko: Baaaaardzo przystępna cena mieści się w...?
P.S. Zostaw teorię, Turgon