Emergency ! potrzebuje waszych rad odnosnie skal.

...czyli teoria i praktyka muzykowania

Moderator: mods

Emergency ! potrzebuje waszych rad odnosnie skal.

Postautor: hairspray » lutego 21, 2008, 6:47 pm

witam , jestem tutaj nowy , a to moj pierwszy temat-niewazne , mam prosbe do osob ktore doskonale kminia gre na gitarze ( chodzi mi o harmonie , skale , ogrywanie akordow itp.) W kazdym razie gram od 2 lat, znam wiekszosc akordow (przynajmniej tak mi sie wydaje) czesto cwicze ale w tym wszystkim brakuje czegos .... jestem zakochany w bluesie uwielbiam te rytmy i bardzo bym chciał kiedys grac cos takiego , niestety nie moge sobie poradzic ze skalami , niewiem jak je wykorzystywac w grze , nieznam progresji akordow ani zasad harmonii , w zasadzie jestem jak narazie w bardzo poczatkujacym stadjum chciałbym aby ktos z was pomogł mi znalezc odpowiednia droge w tym wszystkim , jak cwiczyc , co grac , niestety w moim srodowisku nieznam nikogo kto mogłby mi pomoc , pomyslałem ze załoze taki temat ....
hairspray
bluesgość
bluesgość
 
Posty: 1
Rejestracja: lutego 18, 2008, 10:37 am

Postautor: Tomek D. » lutego 21, 2008, 6:52 pm

http://sienek.com/Pliki/get.php?w=harmonia.pdf

Czytać, czytać, jeszcze raz czytać :)
Awatar użytkownika
Tomek D.
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 1592
Rejestracja: listopada 17, 2007, 3:45 am
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: 12bar » lutego 22, 2008, 7:18 pm

Fajny e-book ale ta matematyka może kogoś zrazić. Jeśli sprechen Sie English to pod tym linkiem jest bardzo fajny i przystępny kurs teorii:

http://zentao.com/guitar/

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
12bar
bluesgość
bluesgość
 
Posty: 2
Rejestracja: stycznia 16, 2008, 12:19 am


nowoczesne kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń

Wróć do Warsztaty i dyskusje...

Kto jest online